Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

12ΧΡΟΝΗ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ!!!



Η αυτοκτονία μιας 12χρονης συγκλονίζει τον κόσμο, αφού η μικρή έδωσε τέλος στη ζωή της για να είναι μαζί με τον πατέρα της που πέθανε πριν από μερικά χρόνια!

Το περιστατικό συνέβη στην

Πολωνία.

Τραγική φιγούρα η μητέρα της μικρής όπου βρήκε το κοριτσάκι της κρεμασμένο στο δωμάτιο του, όταν πήγε το βράδυ για να την καληνυχτίσει με ένα παραμύθι.

Το άτυχο κοριτσάκι κατέβασε ο 13χρονος αδελφός της και προσπάθησαν να τη συνεφέρουν με τη μητέρα, αλλά μάταια.  Η μικρή ήδη είχε αφήσει την τελευταία της πνοή.

Στο γραφείο της μικρής βρέθηκε ένα σημείωμα που το είχε αφήσει η μικρή για τη μητέρα της.

Το σημείωμα έγραφε: ''Αγαπημένη μου μαμά, σε παρακαλώ μη στεναχωρηθείς.  Απλά μου λείπει ο μπαμπάς και θέλω πολύ να τον ξαναδώ''.

Η μητέρα της 12χρονης δήλωσε:  ''Πριν από 5 χρόνια έχασα ξαφνικά τον άντρα μου, τώρα την κόρη μου.  Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να ζήσω αν δεν είχα τον γιο μου.  Δεν κατάλαβα ότι της έλειπα τόσο πολύ ο πατέρας της, γιατί δε μιλούσε ποτέ γι΄ αυτόν''.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου