Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΙΛΕΙ Ο ΜΠΕΟΣ;

<<ΣΗΚΩ   ΚΑΙ    ΦΥΓΕ    ΠΡΙΝ   ΕΙΝΑΙ   ΑΡΓΑ!!!>>  Ποιόν   απειλεί    ο   Μπέος ;

Ο Αχιλλέας Μπέος κάλεσε τον
Παναγιώτη Μποτσιβάλη να αποχωρήσει από τον Ολυμπιακό Βόλου όσο είναι ακόμα νωρίς και ο κόσμος τον αγαπά, γιατί μετά θα έχει προβλήματα.
Ο πρόεδρος της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ ήταν καλεσμένος σε εκπομπή τηλεοπτικού σταθμού του Βόλου και αναφέρθηκε στα σενάρια πώλησης της ομάδας. «Ο μόνος άνθρωπος που έχω μιλήσει είναι ο Αχιλλέας Μπέος. Κανένας άλλος. Μόλις βρείτε έναν επενδυτή, μπορείτε να τον φέρετε να μιλήσουμε. Δεν έχω μιλήσει με κανέναν επενδυτή, ούτε κανείς άλλος μου έχει ζητήσει επίσημη συνάντηση. Δεν πρόκειται ποτέ να παραδώσω τον Ολυμπιακό Βόλου, αν δεν υπάρχει ξεκάθαρη λύση. Δεν θα δεχτώ να υπογράψω. Δεν θα δεχτώ να ξαναμπλέξει ο Ολυμπιακός Βόλου σε περιπέτειες», τόνισε ο Παναγιώτης Μποτσιβάλης και κάπου εκεί έκανε τηλεφωνική παρέμβαση ο Αχιλλέας Μπέος.

«Δεν έχω μάθει να κρύβομαι πίσω από το δάχτυλό μου. Ο κ. Μποτσιβάλης δεν γνωρίζει το αντικείμενο του ποδοσφαίρου και γι’ αυτό είναι επικίνδυνος για τον Ολυμπιακό Βόλου. Ο άνθρωπος που πήγε και μίλησε μαζί του, απ’ όσο γνωρίζω, μπορεί να εξοφλήσει άμεσα όλες τις υποχρεώσεις και να κάνει οκτώ μεταγραφές σουπερλιγκάτες. Εμένα δεν μπορεί να με μπλέξει ο κ. Μποτσιβάλης, ούτε σε περιπέτειες ούτε στη Δικαιοσύνη. Επειδή τον σέβομαι, τα ψέματα τελειώσανε. Δεν μπορεί ο κ. Μποτσιβάλης να κυκλοφορεί μέσα στην πόλη του με μπράβους. Αυτά θα πρέπει να τελειώνουν. Είναι θέμα χρόνου το πότε θα αποχωρήσετε. Ο Ολυμπιακός Βόλου έχει πρόβλημα. Όπως σας μεταβίβασαν τις μετοχές δωρεάν, βάλτε το χέρι στην καρδιά και αποχωρήστε πριν να είναι αργά, ώστε να σας χαιρετά ο κόσμος στο δρόμο και να σας αγαπά. Διαφορετικά θα πρέπει να πάρετε… υποβρύχιο για να φύγετε από την πόλη», ήταν ορισμένα από τα λόγια του πρώην παράγοντα του Ολυμπιακού Βόλου.
«Έχω καλέσει 20 του μηνός Γενική Συνέλευση και να προτείνω ανθρώπους να πλαισιώσουν την ΠΑΕ. Αυτή είναι η πρότασή μου. Δεν αποκλείω κανέναν. Περιμένω πάντα τον όποιο αξιόλογο επενδυτή να συζητήσουμε», ήταν η απάντηση του Παναγιώτη Μποτσιβάλη, ο οποίος στη συνέχεια έκανε λόγο και για πραγματοποίηση τεσσάρων μεταγραφών (Σολάκης, Μπρέσκα και άλλοι δύο).
a-sports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου