Για την έγκριση υπογραφής σύμβασης του δήμου Κατερίνης με το Αστικό ΚΤΕΛ Κατερίνης
Τη διοικητική ποινή της αργίας για 15ημέρες αντιμετωπίζουν
10 δημοτικοί σύμβουλοι του δήμου
Κατερίνης που μετείχαν στην προηγούμενη διοίκηση Σ.Χιονίδη για την έγκριση υπογραφής της σύμβασης του δήμου Κατερίνης με το Αστικο ΚΤΕΛ Κατερίνης το 2010.
Κατερίνης που μετείχαν στην προηγούμενη διοίκηση Σ.Χιονίδη για την έγκριση υπογραφής της σύμβασης του δήμου Κατερίνης με το Αστικο ΚΤΕΛ Κατερίνης το 2010.
Ειδικότερα οι δημοτικοί συμβουλοι που θα αντιμετωπίσουν την
ποινή είναι οι: Θ.Λιακόπουλος, Ζ. Σατραζέμης. Ν.Παπαζιώγας, Γ.Χατζηκώστας,
Π.Μπατάλα, Χρ.Λεμονόπουλος, Α.Γιουμίδης, Γ.Ιτσιος, Παπαζήσης, Β.Παπατολίκα.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι παραπάνω έχουν ήδη καταθέσει
ένσταση κατά της διοικητικής απόφασης.
Η διερεύνηση της υπόθεσης ξεκίνησε μετά από καταγγελία του
συνδυασμού του τότε επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας στο δήμο Κατερίνης
Γ.Αμοιρίδη
Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Στην καταγγελία του τότε ο συνδυασμός «Πράξη το Όραμα»
ανέφερε τα εξής: "Χωρίς να παρουσιάσει ούτε ένα στοιχείο για τα
αποτελέσματα από την εφαρμογή του Προγράμματος "Συν-κοινωνία" και τη
συνεργασία της με την προαναφερθείσα Ανώνυμη Εταιρία κατά το περασμένο έτος ,
αποφάσισε να την επιδοτήσει με εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για ακόμη 12 μήνες.
Σε μια εποχή όπου ο δανεισμός έγινε καθημερινή πρακτική για
τη δημοτική αρχή και ο κίνδυνος να μείνουν απλήρωτοι οι εργαζόμενοι είναι
περισσότερο ορατός από ποτέ, η πλειοψηφία του Δημοτικού Συμβουλίου αλόγιστα
σκορπά χρήματα για πελατειακές πολιτικές, τις οποίες βαφτίζει
"κοινωνικές".
Η δημοτική αρχή, αποφάσισε να παραμείνει ο μεγαλύτερος
"πελάτης" της Ανώνυμης Εταιρίας "ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ", χωρίς να
παρουσιάσει το παραμικρό στοιχείο για τη συνεργασία της προηγούμενης χρονιάς με
την εν λόγω Α.Ε., την ώρα που το Υπουργείο Μεταφορών υποχρεούται από την
Ευρωπαϊκή Ένωση να απελευθερώσει τις Αστικές Συγκοινωνίες και ανάλογες
συμβάσεις να υπογράφονται αφού έχει προηγηθεί διεθνής διαγωνισμός.
Παρά τις συνεχείς ερωτήσεις μας για το πόσοι δημότες
χρησιμοποίησαν τις αστικές γραμμές για την μετακίνησή τους και βάση ποιων
στοιχείων προκύπτει το συγκεκριμένο ποσό που θα πληρώσουν "εφάπαξ"
για τους 12 μήνες "συνεργασίας" (και για υπηρεσίες που πολλοί από
αυτούς ίσως δεν θα κάνουν χρήση ποτέ), δεν υπήρξε καμιά πειστική απάντηση.
Το ποσό είναι τρομακτικά μεγάλο για τις σημερινές
οικονομικές δυνατότητες του πνιγμένου στα δάνεια δήμου Κατερίνης και όπως
φαίνεται και για τις πραγματικές υπηρεσίες που θεωρητικά θα δεχθούν οι δημότες.
Η δημοτική αρχή με τη συγκεκριμένη απόφαση επιδοτεί το
Αστικό ΚΤΕΛ με 0,40 ευρώ για κάθε εισιτήριο δρομολογίου εντός του Δήμου
Κατερίνης, υπολογίζοντας ότι καθημερινά 2.600 συνδημότες μας χρησιμοποιούν (για
μια φορά τουλάχιστον) αστική συγκοινωνία. Σε ετήσια βάση σημαίνει, ότι
επιδοτούνται 910.000 εισιτήρια για μια πόλη 60000 κατοίκων, εκ των οποίων η
συντριπτική πλειοψηφία ζει στο κέντρο και δεν χρησιμοποιεί Αστική Συγκοινωνία,
ενώ ένα ακόμη μεγάλο κομμάτι δημοτών ανήκει σε κοινωνικές ομάδες που από το
νόμο δεν υποχρεούνται να πληρώσουν εισιτήριο.
Ακόμη κι αν αυτό το ευφάνταστο σενάριο μπορεί να ίσχυε,
δυστυχώς, δεν προκύπτει από καμιά αναλογιστική μελέτη που όφειλε να λάβει υπόψη
της η απερχόμενη διοίκηση, πριν αποφασίσει να ενισχύσει την Ανώνυμη Εταιρία
"ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ".
Και σαν να μην έφτανε αυτό, προσθέτει ένα ακόμη βαρίδιο στην
επόμενη, αφού μόνο 10 χιλιάδες ευρώ θα βαρύνουν τον τελευταίο προϋπολογισμό που
εκτελεί, αυτόν του 2010. Το υπόλοιπο ποσό της σύμβασης θα βαρύνει τον
προϋπολογισμό του 2011 και άρα την επόμενη διοίκηση.
Η συγκεκριμένη απόφαση έχει οσμή σκανδάλου και είναι πλέον
ώρα να μάθουν οι πολίτες τι προηγήθηκε της συμφωνίας με την οποία στερείται από
τα ταμεία του Δήμου ένα τόσο μεγάλο ποσό. Είναι ώρα η απερχόμενη δημοτική αρχή
να απαντήσει για το πώς θα πληρώσει ο Δήμος την Ανώνυμη Εταιρία "ΑΣΤΙΚΟ
ΚΤΕΛ", για το διάστημα των δύο μηνών που μεσολάβησε από τη λήξη της
προηγούμενης σύμβασης(28-2-2010), μέχρι την απόφαση για σύναψη νέας
(28-4-2010), καθώς και το ποιος επωμίζεται το κόστος της διαφημιστικής
καμπάνιας του συγκεκριμένου εγχειρήματος.
Οι δημοτικοί σύμβουλοι του Συνδυασμού "Πράξη το
Όραμα", δηλώσαμε και στο Δημοτικό Συμβούλιο ότι επιθυμούμε την ενίσχυση
των μέσων μαζικής μεταφοράς, αρκεί αυτή να γίνει επί πραγματικών δεδομένων, τα
όποια θα όφειλε η ο Δήμος Κατερίνης να ζητήσει από ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ Α.Ε. και να τα
θέσει υπόψη του Δημοτικού Συμβουλίου. Η σταθερή μας θέση είναι να συγκροτηθεί
μια διαπαραταξιακή επιτροπή που θα ελέγξει τα όποια στοιχεία. Αντί αυτού η
δημοτική αρχή προτιμά να "χαρίσει" 365.000 ευρώ, ανταποκρινόμενη σε
μια προσφορά ελάχιστων γραμμών και χωρίς να συνοδεύεται από κανένα στοιχείο,
που να δικαιολογεί το συγκεκριμένο κόστος.
Είναι τουλάχιστον, ύποπτο το γεγονός ότι μόνο ο Δήμος
Κατερίνης αποφάσισε να συνεχίσει το Πρόγραμμα "Συν-κοινωνία" με
δικούς του πόρους, όταν το σύνολο των δήμων της χώρας έκρινε ότι δεν μπορεί να
ανταποκριθεί από τη στιγμή που σταμάτησε να χρηματοδοτείται από την κεντρική
διοίκηση.
Είμαστε αποφασισμένοι, να καταγγείλουμε την σύμβαση σε όλους
τους αρμόδιους φορείς οι οποίοι οφείλουν να ελέγξουν την νομιμότητά της. Επίσης
δηλώνουμε ότι όσοι από εμάς θα μετέχουν στο δημοτικό συμβούλιο που θα προκύψει
από τις εκλογές του Νοέμβρη, δεν πρόκειται να αναγνωρίσουν την οποιαδήποτε
οφειλή προκύπτει από τη συγκεκριμένη σύμβαση».
imerisiatispierias.blogspot.gr/
imerisiatispierias.blogspot.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου