Δώδεκα χρόνια εκπαιδευτικός η
μοναδική μου έννοια φεύγοντας από το σχολείο είναι εάν έκανα και σήμερα
καλά την δουλειά μου: έγινα κοινωνός γνώσης; έμαθα στα παιδιά να
λειτουργούν
ομαδικά; τους έδωσα την δυνατότητα να δημιουργήσουν; έγινα
αιτία να νοιώσουν αυτοπεποίθηση, ικανοποίηση; μήπως άθελά μου πλήγωσα
κάποια ψυχούλα, και αν συνέβη αυτό, αύριο πως μπορώ να διορθώσω; Έμαθα
ότι υπάρχει εκείνο το σύγγραμμα για την ειδικότητα μου,τι να στερήσω από
την οικογένειά μου ώστε να το αγοράσω για να βοηθήσω τα παιδιά μου ,
τους μαθητές μου;.Τρέχει το τάδε σεμινάριο αλλά πως θα βρω τρόπο να
μετακινηθώ στην διπλανή πόλη; τα καύσιμα φτάνουν ίσα ίσα για την
καθημερινή μου μετακίνηση στο σχολείο.
Μία ημέρα
συμπλοκών και σύλληψης ανήλικου μαθητή, στην ειρηνική διαμαρτυρία των
κατοίκων του Αιγινίου για τα διόδια, και η απάντηση που πήρε η μητέρα
στην ερώτησή της: “γιατί ασκήσατε βία στο παιδί μου την στιγμή που
προσπαθούσε να υπερασπισθεί τον αιμόφυρτο πατέρα του” (εκπαιδευτικό),
ήταν : Κυρία μου τα παιδιά σας για μας είναι ΜΟΝΑΔΕΣ.
Πως να κάνω την καρδιά μου πέτρα και να δω τα παιδιά του κόσμου σαν ΜΟΝΑΔΕΣ ;
Μήπως έτσι θα προστατέψω καλύτερα την κοινωνία;
Αναστασία Τερζή
Εκπαιδευτικός
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου