Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

Ναταλία Γερμανού: "Χρωστάω πολλές μπάτσες στον..." Δείτε τι λέει η παρουσιάστρια Ναταλία Γερμανού: "Χρωστάω πολλές μπάτσες στον..."


 
Ναταλία Γερμανού: "Χρωστάω πολλές μπάτσες στον..."

Η Ναταλία Γερμανού έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό Down Town και μίλησε για τη σχέση με τον πατέρα της, Φρέντυ, αλλά και όλα όσα χρωστάει τόσο σε εκείνον όσο και στον εαυτό της.
Επειδή μου έχεις πει ότι το βιβλίο το έχεις γράψει για τον Φρέντυ, νιώθεις ότι του χρωστάς κάτι
ακόμα; Του χρωστάω ένα πολύ μεγάλο «ευχαριστώ», γι’ αυτό και του αφιέρωσα το βιβλίο μου. Τον ευχαριστώ, λοιπόν, γιατί μου έμαθε να ζω και όχι απλά να επιβιώνω και πάντα προσπαθούσε να με μάθει να ζω όπως θέλω και όχι όπως πρέπει. Ήταν ένας άνθρωπος που ζούσε τη ζωή του και τη ρουφούσε πραγματικά. Μου έμαθε τι είναι ηθικό. Μου είπε πως «τα όρια δεν μας τα βάζει η κοινωνία της ηθικής, αλλά η αξιοπρέπεια που έχουμε μέσα μας!». Πολύ σοφός άνθρωπος και μου κληροδότησε πολλά από το πνεύμα και τον χαρακτήρα του. Μόνο «ευχαριστώ» του χρωστάω.
Και στον εαυτό σου, τι χρωστάς; Πολλές μπάτσες μέχρι να στρώσω! (γελάει). Με μένα είμαι λίγο αυστηρή, γι’ αυτό θέλω να έχω δίπλα μου ανθρώπους, οι οποίοι μου επισημαίνουν τα λάθη μου και τα στραβά μου και όχι ανθρώπους «αυλές». Όταν ο άλλος σου λέει συνέχεια «πόσο θεά είσαι!», τότε κάτι δεν πάει καλά. Έχω διορθώσει πολλά πράγματα στον χαρακτήρα μου. Αλλά επειδή ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, έχω δρόμο μπροστά μου. Ωστόσο, ναι, προτιμώ όσους με μαλώνουν, παρά όσους με αποθεώνουν.
 fthis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου