Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

1. Ο κ. Σφακιανακης, δυστυχως, δεν μπορει να υποκαταστησει τον ρολο του σχολειου στην προληψη για τον εθισμο στο διαδικτυο.  Το σχολειο ειναι παντελως απων σε οποιεσδηποτε δρασεις και σε οποιαδηποτε συνεργασια με το Παιδων και την διευθυνση ηλεκτρονκου εγκληματος ωστε τα προγραμματα για τον εθισμο στο διαδικτυο να περνανε μεσα απο τις μαθητικες κοινοτητες , το γραφειο του Λυκειαρχη και του Γυμνασιαρχη και τους συλλογους γονεων και κηδεμονων. Η ψυχολογικη υποστηριξη παιδιων θα περασει, επιτελους, απο το σχολειο;

2. Το Υπουργειο Παιδειας και κανενας αλλος φορεας απο το Πανεπιστημιο, τις νεολαιιστικες οργανωσεις ή  τις ΕΛΜΕ δεν φαινεται να αφουγκραστηκαν το αιτημα για αξιολογηση. Το ερωτημα μου ηταν πολυ απλο: ποια σχολεια διεπρεψαν στις Πανελλαδικες εξετασεις του 2014 και ποια σχολεια ηταν πρωτα στις εξετασεις της τραπεζας θεματων ; Φυσισα, θα πρεπει να λαβουμε υποψιν  τις καταγγελιες για αντιγραφη και βοηθεια απο καθηγητες, πραγμα το οποιο ακυρωνει την οποιαδηποτε αξιολογηση ενος σχολειου και θα πρεπει το Υπουργειο να απαντησει πώς θα εξουδετερωσει το φαινομενο. 

3. α) Δεν καταλαβαινω γιατι οι βασεις των σχολων των Αθηνων πρεπει να ειναι ανεβασμενες σε σχεση με τις βασεις αλλων Πανεπιστημιακων Ιδρυματων και γιατι πρεπει εν μεσω κρισης να φευγει καποιος απο το σπιτι στην Κομοτηνη και να ερχεται την Αθηνα να σπουδασει την ωρα που η Θρακη εχει το ιδιο τμημα. Μπορειτε να μου εξηγησετε τι ειδους οικονομικη πολιτικη ειναι αυτη που αφηνει το Πανεπιστημιακο κατεστημενο να αποφασιζει για τα οικονομικα του Υπουργειου Παιδειας και μετα να κοπτεται οτι θελει περαιτερω χρηματοδοτηση; 
β) Γιατι τα μεταπτυχιακα τμηματα δεν ειναι ολα στα Αγγλικα και με διδακτρα τουλαχιστον τα 2,500ευρω εξαιρωντας εκεινους εκ των οποιων η φορολογικη δηλωση δεν το επιτρεπει; Δεν θελουμε μεταπτυχιακους φοιτητες απο τα Βαλκανια ή οσες χωρες μας επιλεξουν;

4. Γιατι πρεπει να πεταμε τα βιβλια καθε χρονο αντι να τα επιστρεφουμε και να πληρωνει ο καθε μαθητης οσα εχει καταστρεψει; Οι σχολικες αιθουσες δεν μπορουν να χρησιμοποιουνται τις απογευματινες ωρες ωστε το Υπουργειο Παιδειας να εχει καποια εσοδα απο τα ενοικια; Οι σχολικες και Πανεπιστημιακες αιθουσες δεν μπορουν να χρησιμοποιουνται για τις εξετασεις ξενων γλωσσων δυο φορες το χρονο ωστε το Υπουργειο να εχει καποια εσοδα και απο αυτο;

5.  Η τραπεζα θεματων και οποιοδηποτε αλλο εξεταστικο συστημα, και  μεσα στο Πανεπιστημιο, θα γινει επιτελους με τροπο που δεν βασιζεται στην αποστηθιση οπως γινεται σε ολες τις χωρες της Ευρωπης; Ξερετε γιατι δεν βρισκετε αλλο συστημα; Οχι, γιατι θελετε να πεταξετε τους καλους μαθητες εξω απο το συστημα, οπως ισχυριζονται μερικοι, αλλα γιατι δεν εχετε ανθρωπους που εχουν σπουδασει το αντιστοιχο αντικειμενο και οσοι εχουν κανει Παιδαγωγικα τα κανουν, συνηθως, στην Έλλαδα. Μπορειτε να συνεργαστειτε με το Cambridge το οποιο θα επιλεξει τα εργαλεια και τους ανθρωπους ανα κλαδο που μπορουν να κανουν αυτη τη δουλεια. Θα το πληρωσετε αρχικα αλλα μετα θα φτιαξετε μεταπτυχιακα τμηματα που θα φερνουνε ΛΕΦΤΑ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου