Οι γερμανικοί αυτοκινητόδρομοι, οι περίφημες Autobahnen, η
ανάπτυξη των οποίων είχε ξεκινήσει πριν από το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο,
είναι ο τελευταίος παράδεισος επί γης σε ότι αφορά τα όρια ταχύτητες που
απλά δεν υφίστανται Παράλληλα διαφοροποιούνται από όλους τους άλλους
και στο ότι
δεν υπάρχουν διόδια, κάτι που όμως πρόκειται να αλλάξει από το 2016.
δεν υπάρχουν διόδια, κάτι που όμως πρόκειται να αλλάξει από το 2016.
Κι αυτό γιατί η Γερμανία θα εισάγει για τους ξένους υπηκόους και όχι
για τους ντόπιους που θα έχουν ειδικά σήματα για τα αυτοκίνητά τους, ένα
παράβολο χρήσης για τα ΙΧ, κατ΄αναλογία με αυτό που ήδη υπάρχει για τα
φορτηγά. Στα επαγγελματικά οχήματα το παράβολο εξαρτάται από τις
εκπομπές ρύπων τους, ενώ στα επιβατικά ο καθοριστικός παράγοντας θα
είναι η διάρκεια χρήσης.
Έτσι το κόστος για 10 μέρες θα ανέρχεται σε 10 ευρώ, για δύο μήνες σε 20, ενώ η ετήσια «κάρτα» θα κοστίζει 100 ευρώ.
Οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για έσοδα 2,5 δισεκατομμυρίων ευρώ για τα πρώτα τέσσερα χρόνια εφαρμογής του μέτρου.
ΓΙΑΤΙ Η ΤΡΟΙΚΑ ΔΕΝ ΖΗΤΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;
Έτσι το κόστος για 10 μέρες θα ανέρχεται σε 10 ευρώ, για δύο μήνες σε 20, ενώ η ετήσια «κάρτα» θα κοστίζει 100 ευρώ.
Οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για έσοδα 2,5 δισεκατομμυρίων ευρώ για τα πρώτα τέσσερα χρόνια εφαρμογής του μέτρου.
ΓΙΑΤΙ Η ΤΡΟΙΚΑ ΔΕΝ ΖΗΤΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου