Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014

MIΡΟΣΛΑΒ ΣΤΟΧ:"Είμαι πολύ χαρούμενος με το πώς έχουν εξελιχθεί τα πράγματα.."

Η συνάντηση που είχε στην Κωνσταντινούπολη με τον πρόεδρο της Φενέρμπαχτσέ, Αζίζ Γιλντιρίμ, αποδείχθηκε καθοριστική για το μέλλον του Μίροσλαβ Στοχ.
Εκεί, ο Σλοβάκος ποδοσφαιριστής άκουσε από τον πρόεδρο της ομάδας να του ανακοινώνει την απόφαση για την επέκταση του συμβολαίου του έως το 2018, με την προϋπόθεση να δεχθεί να πάει δανεικός για ένα χρόνο στην Αλ-Αίν με την οποία η Φενέρ τα είχε βρει σε όλα και μάλιστα σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Ο Στοχ με δηλώσεις του στην προσωπική ιστοσελίδα του δεν έκρυψε την έκπληξη του για την εξέλιξη και την ανανέωση του συμβολαίου του με την Φενέρμπαχτσε:
«Είμαι πολύ χαρούμενος με το πώς έχουν εξελιχθεί τα πράγματα. Είναι μεγάλο κίνητρο για μένα. Ειλικρινά, δεν το περίμενα ο πρόεδρος να μου προσφέρει μια παράταση της σύμβασης μου για δύο χρόνια, το οποίο και ίσχυε μέχρι το 2016. Μου είπαν ότι το μέλλον μου στην Φενέρμπαχτσε εξαρτάται μόνο από εμένα και τις επιδόσεις μου, και αν το πετύχω και θέλω σε ένα χρόνο θα είμαι πίσω στη Φενέρμπαχτσε. Ως εκ τούτου, ήταν μια πραγματική προσφορά σε εμένα αυτό το συμβόλαιο», είπε.

Όσο για την προοπτική της παρουσίας του στη νέα ομάδα του τόνισε:
«Ο νέος σύλλογος είναι πολύ φιλόδοξος, βρίσκεται στα ημιτελικά του Asian Champions League, κάτι το οποίο για μένα είναι μια μεγάλη πρόκληση και θέλω να ζήσω την εμπειρία αυτής της διοργάνωσης. Ανυπομονώ για αυτούς τους αγώνες, όπως και για τις εγχώριες διοργανώσεις, αφού η ομάδα έχει στόχο να κατακτήσει και τα τρία Κύπελλα, κι αυτό είναι σίγουρα μια πρόκληση για μένα».

Η Αλ-Αίν έχει αναδειχθεί 11 φορές πρωταθλήτρια στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, 6 φορές κατέκτησε το προεδρικό κύπελλο και 3 φορές το Κύπελλο Ομοσπονδίας.
Αγωνίζεται στο «Hazza Bin Zayed», το οποίο εγκαινιάστηκε μόλις τον Ιανουάριο του 2014, με χωρητικότητα 25 χιλιάδες θεατές. Το πιο κοντινό ματς είναι για τα ημιτελικά του Asian Champions League στις 19 Αυγούστου εναντίον της Αλ Ιτιχάντ από την Σαουδική Αραβία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου