Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

ΜΗ !!! ΘΑ ΠΆΘΕΙΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΌ !!!!

με  την Ιζαμπέλ    Δέδε

Ο ΝΟΜΙΜΟΣ                                                                                                  
Να πληρώσω τα Τέλη κυκλοφορίας στην ώρα μου για να μην πληρώσω πρόστιμο  !!
Να πληρώσω τα Τέλη κυκλοφορίας στην ώρα μου για να μην πληρώσω πρόστιμο !!


 Ο ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ
Τέλη κυκλοφορίας ??? Τι είναι αυτό ??
Τέλη κυκλοφορίας ??? Τι είναι αυτό ??










Ο ΝΟΜΙΜΟΣ                                                                                                        
Από τις χαζομάρες του πατέρα μου και του μηχανικού θα πληρώσω τα έντερα μου τώρα !!
Από τις χαζομάρες του πατέρα μου και του
μηχανικού θα πληρώσω τα έντερα μου τώρα !!


  Ο ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ
Μέχρι να καταλάβουν ότι έχω πισίνα ... θα έχω πεθάνει ... χα χα χα !!!
Μέχρι να καταλάβουν ότι έχω πισίνα … θα έχω πεθάνει … χα χα χα !!!














Ο ΝΟΜΙΜΟΣ                                                                                                       
Άδεια οικοδομής έχω ! Άδεια εξάσκησης επαγγέλματος έχω !!  Με βγάλανε την ψυχή για να τις πάρω, αλλά τώρα είμαι νόμιμος !!
Άδεια οικοδομής έχω !
Άδεια εξάσκησης επαγγέλματος έχω !!
Με βγάλανε την ψυχή για να τις πάρω, αλλά τώρα είμαι νόμιμος !!


  Ο ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ
Περάστε ! Περάστε στο σπίτι μου... 10 ευρώ η είσοδος !!! ( χα χα χα !! ) Όλα μαύρα κατευθείαν στην τσέπη μου !!
Περάστε ! Περάστε στο σπίτι μου… 10 ευρώ η είσοδος !!! ( χα χα χα !! ) Όλα μαύρα κατευθείαν στην τσέπη μου !!











Ο ΝΟΜΙΜΟΣ                                                                                            
ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ....... Δεν έχω πολλά λεφτά, αλλά αν μου κάνετε μια ρύθμιση θα σας τα πληρώσω όλα σιγά σιγά
ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ…….
Δεν έχω πολλά λεφτά, αλλά αν μου κάνετε μια ρύθμιση θα σας τα πληρώσω όλα σιγά σιγά


 Ο ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ
ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ...... Δεν έχω λεφτά να σας πληρώσω !!! Αφού δεν δουλεύω, δεν έχω εισόδημα !!!
ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ……
Δεν έχω λεφτά να σας πληρώσω !!! Αφού δεν δουλεύω, δεν έχω εισόδημα !!!












Δίδαγμα … Ο παράνομος ζει καλύτερα !!!
Ο ΝΟΜΙΜΟΣ                                                                                                    
ΔΕΗ,ΟΤΕ, ενοίκιο για την επαγγελματική στέγη...Τα πλήρωσα. ΙΚΑ, για τους υπάλληλους, ΤΕΒΕ για μένα .... Τα πλήρωσα όλα !!! Είμαι ταμειακά τακτοποιμένος παντού !!
ΔΕΗ,ΟΤΕ, ενοίκιο για την επαγγελματική στέγη…Τα πλήρωσα.
ΙΚΑ, για τους υπάλληλους, ΤΕΒΕ για μένα …. Τα πλήρωσα όλα !!!
Είμαι ταμειακά τακτοποιμένος παντού !!

     Ο ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ
Χι χι χι !!  Στις τσέπες μου δεν έχω λεφτά !! Στην τράπεζα δεν έχω λεφτά !! Όλα στο μπαούλο τα έχω !!! Χι χι χι !!!
Χι χι χι !!
Στις τσέπες μου δεν έχω λεφτά !!
Στην τράπεζα δεν έχω λεφτά !!
Όλα στο μπαούλο τα έχω !!! Χι χι χι !!!
Αυτή είναι ζωή !!!!
Αυτή είναι ζωή !!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου