Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

ΛΕΕΙ «ΝΑΙ» ΣΕ ΕΘΝΙΚΗ Ο ΛΙΠΙ



Στην αποκάλυψη πως θα ήθελε στο
άμεσο μέλλον να αναλάβει την τεχνική ηγεσία κάποιας εθνικής ομάδας, κατά προτίμηση ευρωπαϊκής, προχώρησε ο Μαρτσέλο Λίπι, μιλώντας στην «Gazzetta dello Sport». 

Ο Ιταλός τεχνικός, ο οποίος πριν από οχτώ χρόνια είχε κατακτήσει το Μουντιάλ με την εθνική ομάδα της πατρίδας του δήλωσε πως συνεχίζει ως τεχνικός διευθυντής στην Γκουανζού Εβεργκράντε, αλλά μετά το τέλος του συμβολαίου του θέλει να δουλέψει ξανά σε κάποια ομάδα, αλλά όχι πλέον σε σύλλο.

«Αυτή τη στιγμή απολαμβάνω τις διακοπές μου μετά από το τρίτο συνεχόμενο πρωτάθλημα με την Γκουανζού. Έπειτα θα επιστρέψω ως τεχνικός διευθυντής για άλλα τρία χρόνια ενώ ο Καναβάρο θα βρίσκεται στον πάγκο», ανέφερε αρχικά ο 66χρονος προπονητής και πρόσθεσε: 

«Εγώ είχα προτείνει εκείνον ή τον Φεράρα αλλά ήθελαν από πέρυσι τον Καναβάρο ως διευθυντή. Ο Φάμπιο είναι ικανός και θα βρει μία δομή που λειτουργεί στο μάξιμουμ, έτσι εγώ θα μπορώ κάθε τόσο να επιστρέφω σπίτι μου στην Ιταλία». 

Στη συνέχεια, ο Λίπι υποστήριξε: «Ξέρω πως όταν αφήσω την Κίνα μετά από μερικούς μήνες θα έχω ξανά διάθεση για το ποδόσφαιρο. Αλλά θα αποδεχόμουν μόνο τον πάγκο μίας εθνικής ομάδας, που θα προτιμούσα να ήταν από την Ευρώπη. Και αυτό γιατί έχω συμμετάσχει σε πολλές διοργανώσεις αλλά ποτέ σε Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα...». 


sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου