Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014

Ξεσπά η μητέρα της 30χρονης Μαρίνας: Θα σκοτώσω το δολοφόνο της με τα ίδια μου τα χέρια

«Εκείνος στο χώμα κι εγώ στη φυλακή» λέει για τον 33χρονο Νίκο Αβραμίδη, που έδινε σόου στις κάμερες ότι αναζητούσε κι εκείνος τη γυναίκα που είχε σκοτώσει...

 

Επί έξι μήνες, ο δράστης της δολοφονίας της 30χρονης Μαρίνας από την Κατερίνη ισχυριζόταν ότι αγωνιούσε για την εξαφάνιση της κοπέλας του. Παρηγορούσε τη μητέρα της κοπέλας και της έλεγε ότι κάποια στιγμή θα βρεθεί...

Σήμερα, τώρα που έχει γίνει πια γνωστό ότι εκείνος

ήταν ο δολοφόνος της, η μητέρα της λέει στο protothema.gr: «Έβαλα στο σπίτι μου το δολοφόνο του παιδιού μου. Ερχόταν με την κόρη μου, γιατί έκαναν παρέα. Και αυτός δολοφόνησε το παιδί μου, για να της κλέψει 1.000 ευρώ. Αφαίρεσε τη ζωή της, αφού τη βασάνισε και στη συνέχεια ερχόταν εδώ και με παρηγορούσε. Εύχομαι να το βρει πρώτα από το Θεό και μετά από τη Δικαιοσύνη».  

Το μεσημέρι της 30ής Ιουνίου, η κυρία Καλλιόπη Κουκουλιάτα είδε για τελευταία φορά το παιδί της ζωντανό. Μία απρόσμενη έξοδος της 30χρονης Μαρίνας μαζί με τον 33χρονο φίλο της, Νίκο Αβραμίδη, κατέληξε σε τραγωδία, αφού ο 33χρονος αποφάσισε να κόψει το νήμα της ζωής της ανυποψίαστης νεαρής. 


 

Εκείνο το απόγευμα, η συνάντηση τους στο εγκαταλελειμμένο σπίτι που άλλοτε σύχναζαν για να έχουν τις προσωπικές τους στιγμές, δεν ήταν τυχαία. 

Όπως καταγγέλλει η μητέρα της άτυχης Μαρίνας, «το κίνητρο της δολοφονίας ήταν τα λεφτά. Η κόρη μου είχε πάνω της χίλια ευρώ. Τα είχε πάρει από μένα. Ας έπαιρνε τα λεφτά και ας την άφηνε ήσυχη. Εκείνος όμως την μαχαίρωσε δυο φορές στην καρδιά. Δεν μπορώ να φανταστώ τι πέρασε το παιδί μου στα χέρια του δολοφόνου, πριν πεθάνει. Λέει ότι την αγαπούσε. Δεν τον πιστεύω. Εάν είχε αισθήματα για το παιδί μου, δεν θα του έκανε κακό. Τώρα τι θέλει; Να βγει έξω; Αν την αγαπάει, να πάει να την βρει».


«Εκείνος στο χώμα κι εγώ στη φυλακή»
Ο πόνος της μητέρας της αδικοχαμένης Μαρίνας «ξεχειλίζει» από κάθε της λέξη. Δεν μπορεί να συνειδητοποιήσει ότι ο άνθρωπος που ήταν κάθε μέρα στο σπίτι της, έβαλε τέλος στη ζωή του παιδιού της. 

Η υπόθεση έγινε γνωστή μέσα από την τηλεοπτική εκπομπή της Αγγελικής Νικολούλη, «Φως στο τούνελ», όπου ο δολοφόνος της 30χρονης ισχυριζόταν ότι δεν γνώριζε για την εξαφάνισή της και δήθεν την αναζητούσε και ο ίδιος. 


 

Επί έξι ολόκληρους μήνες, το σώμα της νεαρής κοπέλας ήταν τυλιγμένο σε κουβέρτα από το δράστη και κρυμμένο στο «ερωτικό» τους κρησφύγετο. 

Η κυρία Καλλιόπη, η μάνα της άτυχης Μαρίνας, ξεσπά και ζητά δικαίωση: «Ας τον δολοφονήσουν μέσα στη φυλακή για το κακό που μου έκανε. Αλλιώς να μην βγει έξω. Θα τον σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια. Αυτός στο χώμα και εγώ στη φυλακή. Κλαίω κάθε μέρα πάνω στον τάφο της. Δεν έχω κανέναν να με παρηγορήσει. Ο άντρας μου έχει πολλά προβλήματα υγείας. Σήμερα το μυαλό μου είναι μόνο στην κόρη μου. Θέλω ο δολοφόνος του παιδιού μου να αφήσει την ψυχή του μέσα στη φυλακή».

Η υποψία της μάνας για τους γονείς του κατηγορουμένου 
Μετά την εξαφάνιση της 30χρονης Μαρίνας, η μητέρα της επισκέφθηκε το χωριό Νέα Τραπεζούντα απ' όπου κατάγεται ο 33χρονος, προκειμένου να αναζητήσει τα ίχνη της κόρης της. 

Ρωτώντας τους κατοίκους του χωριού έφτασε μέχρι το σπίτι του κατηγορούμενου, προκειμένου να ρωτήσει για την εξαφάνιση της κόρης της. «Χτύπησα την πόρτα, αλλά δεν ήταν κανείς μέσα. Περίμενα μία ώρα μες το λιοπύρι, μέχρι που είδα από μακριά τον πατέρα του δολοφόνου. Μόλις έφτασε, προσποιήθηκε ότι δεν με είδε και ξεκίνησε να κόβει σίδερα. Τον πλησίασα και του είπα, γιατί έχει τέτοια συμπεριφορά». 


 

»Δεν μου μίλησε καθόλου. Σκέφτηκα ότι είναι κακός άνθρωπος. Τότε δεν μου πέρασε από το μυαλό ότι ο γιος του σκότωσε την κόρη μου. Μετά σαν να συνήλθε και μου είπε ότι θα τηλεφωνήσει στο γιο του, για να μας έλεγε αν ήξερε κάτι. Μιλούσε στο τηλέφωνό του, αλλά δεν μπορώ να γνωρίζω εάν πράγματι συνομιλούσε με το γιο του. Έκλεισε γρήγορα το τηλέφωνο και μου είπε ότι ο γιος του δεν είδε την κόρη μου. Υποψιάζομαι ότι ο πατέρας του ήξερε και προσπάθησε να με αποφύγει».
Ούτε μια συγγνώμη
Ο 33χρονος Νίκος Αβραμίδης ομολόγησε στην αστυνομία το στυγερό έγκλημα έξι μήνες μετά την αποτρόπαια πράξη του. Η αφήγησή του ήταν ανατριχιαστική.

«Η Μαρίνα όπως ήμασταν ξαπλωμένοι έβγαλε από την τσάντα της ένα μαχαίρι-σουγιά και προσπάθησε να με μαχαιρώσει. Της άρπαξα το μαχαίρι από το χέρι και έπεσα πάνω της και της το κάρφωσα στην καρδιά. Κατάλαβα ότι άρχισε να "χάνεται". Έβγαλα το μαχαίρι και της το κάρφωσα άλλη μια φορά. Μετά έντυσα το νεκρό της σώμα, αφήνοντάς την εκεί. Το μαχαίρι το πέταξα σε σκουπιδότοπο, ενώ την τσάντα της στα σκουπίδια» λέει μεταξύ άλλων στην ομολογία του ο 33χρονος δράστης. 


 

Την ίδια ώρα, η μητέρα της 33χρονης νιώθει πικρία για όλη την οικογένεια του δράστη, εξαιτίας της «απάνθρωπης» στάσης που κράτησαν, όπως λέει η ίδια: «Ούτε μια συγγνώμη δεν άκουσα από κανέναν. Ούτε αυτός ούτε οι γονείς του ζήτησαν να τους συγχωρήσω. Είναι σκληροί άνθρωποι. Εγώ δεν θα συμπεριφερόμουν έτσι».    


πηγή: protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου