Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014

ΚΕΝΤΙΡΑ: ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΣΤΗ ΡΕΑΛ



Να παραμείνει στη Ρεάλ και μετά το
καλοκαίρι του 2015 θέλει ο Σάμι Κεντίρα με τον ίδιο να δηλώνει πρόθυμος να ανανεώσει το συμβόλαιό του με τη «βασίλισσα». 

Τα μεταγραφικά σενάρια που το ήθελαν να μετακομίζει σε άλλο σύλλογο το προσεχές καλοκαίρι ανέτρεψε ο Σάμι Κεντίρα, δηλώνοντας ότι θέλει να επεκτείνει το συμβόλαιό του με τη Ρεάλ.

Ο γερμανός μέσος, σε συνέντευξη που παραχώρησε, τόνισε ότι είναι χαρούμενος στο Μαδρίτη και ότι θέλει να παραμείνει εκεί και την επόμενη σεζόν.

«Θα ήθελα να μείνω στη Ρεάλ. Θα χαρώ πολύ αν τα βρούμε με τη διοίκηση και επεκτείνουμε το συμβόλαιό μου» ήταν τα λόγια του 27χρονου άσου που στη συνέχεια επισήμανε ότι πλέον έχει ξαναβρεί τη φόρμα του.

«Είμαι και πάλι σε καλή φόρμα και είμαι αισιόδοξος ότι θα πάρω τις ευκαιρίες μου. Ξέρω πως υπάρχουν και άλλοι παίκτες στη θέση μου, όμως δεν με πειράζει. Είναι υγιής ανταγωνισμός και κάνει καλό στην ομάδα», είπε ο μέσος των «μερένχες», ενώ στο τέλος μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον συμπατριώτη του και συμπαίκτη του στην εθνική Γερμανίας και στη Ρεάλ, Τόνι Κρόος.

«Είμαι πολύ χαρούμενος για τον Κρόος. Τα πάει πολύ καλά. Είναι στη Μαδρίτη μόλις μισό χρόνο και έχει ήδη γίνει παίκτης "κλειδί" για την ομάδα», κατέληξε. 

Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου