Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ: ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΣΤΟ ΝΒΑ






Η ευκαιρία τού παρουσιάστηκε, αυτός την άρπαξε από τα μαλλιά και δεν θέλει να την αφήσει ανεκμετάλλευτη. Ο Κώστας Παπανικολάου δήλωσε αποφασισμένος να πετύχει στο ΝΒΑ και τους Ρόκετς.



«Δεν ήθελα μετά από πέντε χρόνια να λέω ότι είχα την ευκαιρία να πάω στο ΝΒΑ και δεν την άρπαξα. Είναι ευκαιρία ζωής και δεν ήθελα να τη χάσω. Σκέφτηκα πως ήταν η κατάλληλη στιγμή. Μίλησα με τον τζένεραλ μάνατζερ Ντάριλ Μόρεϊ και τον κόουτς Κέβιν ΜακΧέιλ, κάτι που σημαίνει πολλά για έναν παίκτη. Δεν ήθελαν να φερθώ ανόητα και να χάσω τη δυνατότητα να παίξω στο ΝΒΑ, αλλά να ζήσω το όνειρο», τόνισε.



«Δεν μου αρέσουν τα μεγάλα λόγια. Είμαι εδώ για να δουλέψω σκληρά και να γίνω όσο καλύτερος μπορώ. Δεν μου αρέσει να λέω ότι είμαι σκόρερ ή ριμπάουντερ. Προσπαθώ να κάνω τα πάντα σε κάθε παιχνίδι, να παίζω δυνατά και να δίνω την ενέργειά μου και στην ομάδα ό,τι χρειάζεται. Ακόμη κι αν είναι κάποια μπάλα ή ένα ριμπάουντ υπό διεκδίκηση. Εμένα μου αρέσει όταν η ομάδα είναι χαρούμενη. Όλοι είναι ευτυχισμένοι όταν η ομάδα κερδίζει», πρόσθεσε.



«Είμαι 24 ετών και έζησα κάποιες φανταστικές στιγμές στην Ευρώπη. Οι δύο Ευρωλίγκες είναι κάτι σπουδαίο κι όλα αυτά με έκαναν να μεγαλώσω σαν παίκτης και να νιώθω πιο έτοιμος ερχόμενος στο ΝΒΑ. Μου αρέσουν οι νέες προκλήσεις κι αυτή είναι μια τέτοια. Θέλω να πατήσω στο παρκέ και να τα καταφέρω», κατέληξε ο «Παπ», ενώ αποκάλυψε πως δέχτηκε μετά χαράς την πρόσκληση του νέου συμπαίκτη του, Τρέβορ Αρίζα να γευματίσει με όλη την ομάδα.



Ο αντιπρόεδρος των Ρόκετς, Τζιανλούκα Πασκούτσι, είπε: «Πιστεύω πως μπορεί να ταιριάξει καλά στον τρόπο που παίζουμε, γιατί είναι ένας παίκτης που του αρέσει να τρέχει πάνω-κάτω το γήπεδο, είναι καλός στον αιφνιδιασμό και στο τελείωμα των φάσεων. Έχει ενέργεια στο παρκέ και κάνει τα πάντα, τα πράγματα που μερικές φορές είναι δύσκολα να τα καταλάβει κανείς, αλλά λατρεύουν οι προπονητές και οι παίκτες. Του αρέσει να βοηθά την ομάδα σε όποιον τομέα και να του ζητήσει ο προπονητής. Το μακρινό του σουτ σίγουρα θα βελτιωθεί, αλλά ξεκινά από καλή βάση και με δουλειά μπορεί να γίνει ένας σταθερά καλός σουτέρ».



Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου